Belangrijke patiënteninformatie

Uw bezoek in de praktijk

Zodra u in de praktijk bent aangekomen kunt u zich melden bij de balie.
U kunt plaatsnemen in de wachtruimte tot de assistente of balie-medewerker u oproept. Bent u nieuw in de praktijk, dan wordt u eerst ingeschreven als patiënt.

Uw juiste adres, telefoonnummer en e-mailadres zijn belangrijk voor een goede administratieve afhandeling. Daarom vragen wij u bij ieder bezoek uw verzekeringspas en identiteitsbewijs te tonen.
Is er sinds uw vorige bezoek aan de praktijk iets veranderd ? Geef het dan aan ons door via het wijzigingsformulier. Of via help@radardental.nl of direct via Whatsapp 06-10060986 (maandag t/m vrijdag 09:00-16:30 uur)

Om goede zorg te kunnen verlenen vragen wij u om een anamnese formulier in te vullen zodat wij uw behandeling kunnen afstemmen op uw algehele gezondheid. Wij willen u dringend verzoeken indien er wijzigingen zijn betreft uw medicijngebruik of wanneer u gezondheidsklachten heeft, om dit voor aanvang van de behandeling aan de balie-assistente of de stoelassistente te melden. Dit kan namelijk van invloed zijn op uw behandeling! 

Nadat de administratieve gegevens zijn verwerkt zal de tandarts uw gebit controleren en een behandelplan opstellen of de geplande behandeling uitvoeren. Een behandelplan wordt altijd met u besproken. Ook wordt gekeken tot welk bedrag u verzekerd bent en of u een eigen bijdrage moet betalen. Wij gebruiken PienSupport voor een indicatie voor de hoogte van de vergoeding door de verzekering en uw eigen bijdrage. Onze berekening kan afwijken van het bedrag dat door uw verzekering wordt vergoed, aan deze opgave kunnen geen rechten worden ontleend.

Voor al behandelingen en behandelplannen boven € 250,- dient u vooraf schriftelijk akkoord te gaan.

De prijzen die onze tandarts rekent, zijn gebaseerd op de tarieven van de Nederlandse Zorg Autoriteit (NZA).

Als wij uw gegevens niet kunnen controleren, bijvoorbeeld omdat u geen verzekeringspas of identiteitsbewijs mee heeft, dan moeten de uitgevoerde verrichtingen direct worden betaald. U krijgt in dat geval een factuur en bewijs van betaling. Deze kunt u zelf indienen bij uw verzekering voor vergoeding.

Meer informatie over betaling en uw factuur na de behandeling leest u hier