Belangrijke patiënteninformatie

De factuur en betaling

Enkele dagen nadat u behandeld bent ontvangt u de nota. Voor Tandartspraktijk Kruitberghof in Amsterdam ontvangt u deze rechtstreeks vanuit de praktijk. Voor de andere praktijken ontvangt u de nota via Infomedics.

Heeft uw een vraag over de nota, neem dan altijd onmiddellijk contact met ons op.

Is het bedrag van de ontvangen factuur hoger dan het bedrag dat u direct kunt betalen? Dan kunt u altijd een betalingsregeling afspreken.

  • Infomedics: Na ontvangst van de nota neemt u contact op met Infomedics via 036 – 20 31 900 of www.infomedics.nl. Spreekt u geen Nederlands of Engels, dan kunnen wij u hierbij helpen.
  • Amsterdam: Komt het even niet uit om uw nota direct te voldoen, vraag dan om een betaalregeling. Dat kan via de link in uw digitale nota, door een email te sturen aan factuur@mondzorgkruitberghof.nl of te bellen naar 06-10060986
    Wij helpen u graag en denken met u mee om uw factuur op een passende wijze te kunnen laten voldoen.

Bent u het niet eens met een ontvangen factuur of heeft u een klacht, neem dan altijd direct contact op met ons via help@radardental.nl of direct via Whatsapp 06-10060986 (maandag t/m vrijdag 09:00-16:30 uur)

Betaal uw nota voor de uiterste betaaldatum om te voorkomen dat er wettelijke incassokosten in rekening gebracht worden.

Wij zijn niet aansprakelijk voor extra kosten die ontstaan wegens onjuiste adres en contactgegevens, te late betaling of niet direct reageren op een klacht een ontvangen factuur of de behandeling. Heeft u binnen 2 weken nog geen factuur ontvangen, laat het ons dan weten. Mogelijk beschikken wij niet over uw juiste gegevens, maar gaat de factuurprocedure wel verder, waardoor er extra kosten ontstaan.

Heeft u een klacht over een medewerker of de behandeling? Lees hier welke stappen u kunt ondernemen.

Infomedics